Pages

Friday, June 5, 2009

Tak Mungkin Kerna Sayang.....





Lyrics - Tak Mungkin Kerna Sayang

Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Chorus:
Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali sekala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

- Alyah

The first time dengar lagu ni....terus syok habis.....mungkin sebab sesuai dengan apa yang I lalui sekarang ni kut hehehe.....macam ada makna je tuuuu.....kuikuikui....and maybe because of the melody...I like it very much hehehe.....and I can sing this song quite well....suits my voice hahaha...perasan!!! Tau takpe! ;)

Masa pergi and balik Alor Setar hari tu.....bus yang aku naik tu asyik kedengaran radio DJ pasang lagu ni jer....kiranya lebih 10 kali la campur trip pergi dan balik.....terus aku layan perasaan....mai tang chorus tu yang tak tahan tu...fuhhhhh.....memang kenalah pada situasinya....hehehehe....Masa tu aku tak tahu sapa penyanyi lagu ni....aku agak-agak je la....boleh bayangkan muka dia....tapi namanya tak menjelma difikiranku....so apa lagi....bila balik ke KL semula...terus cepat-cepat aku buat research aaaaah.....hahaha.....rupa-rupanya si Alyah....sedap gak suara dia ni...I like.... :)

Kau....telah jauh.....jauh dari ku....tiada ruang dihati buat mu..............
Tak Mungkin Kerna Sayang.....SocialTwist Tell-a-Friend

No comments: