Pages

Sunday, October 26, 2008

Majlis Sillaturahim + Jamuan Raya



Aktiviti membakar lemang..........sampai pening kepala bau asap! Walaupun bakar kat bawah tapi asapnya sampai ke hingga ke tingkat atas sekali.....haiyaaaa! Busuk sangat pening kepala aku.....diaorang tu tengah siapkan lemang petang semalam untuk jamuan raya hari ni.....seperti biasa, aku tak pernah join hahaha.....anti sosial betul aku ni hahaha.....apa nak buat.... :D Masa time start jamuan tu.........fuyooooo, siap ada band lagi! Bising yang amat sampai nak pekak telinga dibuatnya......diaorang nyanyi lagu raya, lagu cintan cintun......kebanyakannya penyanyi yang syok sendiri hahaha........suara yang ntah apa2 ntah.....aku cuma seronok masa diaorang pasang lagu raya nyanyian Aman Shah.....yang tu best laa.....and ada juga lagu Sheila Majid.....errrrmmm apa ntah tajuknyer, tak ingat. Lagu Pelangi Petang pun ada! Waduh! Takde kaitan dengan majlis pun...hahaha......apa2 pun, bila cukup masanya, majlis pun tamat.....semua dah kenyang makan......padang pun bersepah dengan pinggan polisterin merata tempat.....kesian kat makcik2 cleaner esok nak mengemasnyer....selalunya macam tu la kat tempat aku ni.....time aktiviti2 macam ni....memang happening....pastu bersepah! Itulah dia masyarakat Malaysia.....hahahaha......
Majlis Sillaturahim + Jamuan RayaSocialTwist Tell-a-Friend

No comments: